Antwoorden op veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat mijn opzegging verwerkt is bij de VriendenLoterij?

Uw opzegging wordt zo snel mogelijk verwerkt. Het is mogelijk dat uw opzegging is verwerkt, nadat de inleg voor de nieuwe speelmaand al is afgeschreven.

Wilt u zeker weten dat uw deelname is stopgezet, belt u dan even met onze Ledenservice op telefoonnummer 088 - 020 1020. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Hoe kan ik mij afmelden voor post van de VriendenLoterij?

Als u geen post meer wilt ontvangen van de VriendenLoterij, neem dan contact op met onze Ledenservice via telefoonnummer 088 - 020 1020. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 - 16.00 uur bereikbaar. Wij maken het direct voor u in orde.

U kunt dit ook aan ons laten weten door ons een brief te sturen. Ons adres is:

VriendenLoterij
Beethovenstraat 200
1077 JZ Amsterdam

Wij vragen u vriendelijk rekening te houden met een overgangsperiode in verband met post die al klaar ligt voor verzending en niet meer onderschept kan worden.

U kunt ook op de website melden dat u liever geen post meer van de VriendenLoterij wenst te ontvangen.

Hoe kan ik één of meerdere loten opzeggen bij de VriendenLoterij?

Als u één of meerdere loten bij de VriendenLoterij wilt opzeggen, kunt u contact opnemen met onze Ledenservice. Het telefoonnummer is 088 - 020 1020. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar. Houd het rekeningnummer waarvan uw inleg wordt afgeschreven bij de hand.

Wat gebeurt er als ik opzeg bij de VriendenLoterij?

Op het moment dat u besluit uw loten bij de VriendenLoterij op te zeggen, maakt u geen kans meer op alle prijzen. Bovendien stopt daarmee ook uw steun aan onze 50 goede doelen die zich inzetten op het gebied van gezondheid en welzijn.

Uw opzegging wordt zo snel mogelijk verwerkt. Het is mogelijk dat uw opzegging is verwerkt, nadat de inleg voor de nieuwe speelmaand al is afgeschreven. Wilt u zeker weten dat uw deelname is stopgezet, belt u dan met onze Ledenservice op telefoonnummer 088 - 020 1020. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 - 16.00 uur.

Hoe kan ik de e-mail nieuwsbrieven van de VriendenLoterij opzeggen?

U kunt uw e-mailvoorkeuren op elk moment aanpassen. Vul uw e-mailadres in om te zien welke e-mails u momenteel ontvangt van ons. Via de afmeldlink in de footer van onze e-mails en nieuwsbrieven kunt u zich ook altijd afmelden. Houd u alstublieft rekening met een overgangsperiode. Het kan gebeuren dat u na het afmelden nog berichten van ons ontvangt, omdat onze e-mailberichten enige tijd van tevoren worden klaargemaakt voor verzending. Het is helaas niet mogelijk om deze te onderscheppen. Hiervoor onze excuses.

Maak ik nog kans op prijzen na het opzeggen bij de VriendenLoterij?

Het opzeggen van uw loten bij de VriendenLoterij betekent dat u geen kans meer maakt op prijzen. U kunt er ook voor kiezen om niet al uw loten in één keer op te zeggen. Uw opzegging wordt binnen een maand verwerkt.

Hoe kan ik opzeggen bij de VriendenLoterij?

U kunt op de volgende manieren uw loten opzeggen:

• Opzeggen gaat het snelst via de telefoon: 088 - 020 1020. Onze afdeling Ledenservice is iedere werkdag van 09.00 tot 21.00 uur en elke zaterdag van 10.00 - 16.00 uur bereikbaar.
• Online opzeggen kan via onze website www.vriendenloterij.nl
• Schriftelijk door uw opzegging te sturen naar: VriendenLoterij, Beethovenstraat 200, 1077 JZ, Amsterdam. Vermeld in uw brief alstublieft uw naam en adres, uw rekeningnummer en de lotnummers die u wilt opzeggen. Vergeet u niet uw handtekening te zetten, anders kunnen we het opzeggen van uw loten helaas niet verwerken.

Als u wilt opzeggen naar aanleiding van een overlijden, neemt u dan s.v.p. telefonisch contact met ons op.